Ohrev TUV za 90 tisic

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Pondělí Květen 27 09:44:51 CEST 2024

Doplním ještě můj mail ohledně revize. Tu dohodila firma k instalaci a byla i v ceně instalace. Revizák je sice nejspíš zaměstnanec firmy, ale k tomu má svoji firmu na revize. Papírově jsou nezávislí. Revize byla důkladná jak fyzickým provedením tak vyhotoveným protokolem. Pravda je, že ten protokol zajímal hlavně pojišťovnu, když jsem řešil rozšíření pojistky o možnou škodní událost s FVE.
A ještě k velikost bojlerů. Ten 125 l Dražice mám jako primární a umožňuje dohřívat i ze sítě, když není sluníčko. Za ty smutné měsíce to vzalo 44 kWh. Ten 200 l je nerez a funguje už 44 let. V souvislost s FVE jsem v něm vyměnil těleso za 3x2 kW. Zapojené je to tak, že 2x2 kW je na solár a 1x2 kW na síť přes vlastní termostat. Přepínání je ruční. Ve veselých měsících je vyšroubovaná pojistka. Samozřejmě nastavení teploty pro síť je nižší než pro solár.
Král