Ohrev TUV za 90 tisic

AZe aze na seznam.cz
Neděle Květen 26 18:07:48 CEST 2024

I kdyby 4 měly každý 1kWp, je to nanic, napětí nikdy nevyleze nad 170V. Mělo
tam být 5 menších a pokud je pravda, že 1kWp na 45l, tak mi to pro 125l
vychází 2,8kWp, což není, 4x540=2,16 kWp, ovšem v reálu vinou napětí to
dosáhne vva 1kW.
Jo a střecha je plechová, nemá bleskosvod (přízemní řadovka) a nevšimnul
jsem si žádného uzemnění. Tak nevím.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Vláďa Anděl
Sent: Sunday, May 26, 2024 11:44 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ohrev TUV za 90 tisic

Pět panelů pro bojler? Už i ty čtyři mi přijdou dost. I když to je podle
toho, co se od toho chce.  Měniče pro bojler mají proměnlivé napětí
podle toho jak svítí, takže bojler se klidně může ohřívat menším výkonem
delší dobu. Můj 150 l bojler s příkonem 2 KW je ohřátý za 3 hodiny.
Takhle by měl k dispozici celý den.
Anděl