RE: Tak mi přišel nanoVNA

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Květen 25 18:23:57 CEST 2024

U našich studentů funguje mimo níže popsaného absolutního vypínače ještě i "relativní". Například některý na středoškoláka umí docela slušně integrovat (ověřováno u matikáře), ale pouze v hodinách matematiky. Když potřebujete aby zintegroval něco v nějakém odborném předmětu, vůbec se nechytá, protože teď přece není matematika (a taky chci, aby integroval dt a on to umí jen dx) 😊

Jakub Šerých