Re: Tak mi přišel nanoVNA - paměť studentů

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 25 10:47:10 CEST 2024

Přesně to samé mám na kroužcích. Ale myslel jsem si, že je to tím, že
tam jsou jen 1.5 hod. jednou týdně. Občas si myslím, že jsem to třeba
opravdu vynechal, ale vždycky dojdu k tomu, že co bysme teda tehdy
dělali, kdybych vynechal 90 % z předchozích 3 měsíců:-)

Jak mám po sobě začátečníky a pokročilý, tak jsemzačal praktikovat, že
na začátku pokročilých projedu všechno co po začátečnících zbylo na
tabuli a zatím se zdá, že je to docela velký upgrade.

PH