Re: Tak mi přišel nanoVNA

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Květen 25 11:07:53 CEST 2024

Díky za zpětnou vazbu, už dlouho jsem uvažoval že si VNA taky pořídím.

Už jsem chtěl kliknout na Buy, ale pak jsem znejistěl, že je to jen do
1,5 GHz, mě by zajímalo i 2,4, kvůli wifi a BT.

Koukám že maj i do 6,3, tam se už vejdou obě wifiny. Tak teď mám dilema,
jestli koupit za 3x víc něco takového:
https://www.aliexpress.com/item/1005005087230468.html
Má tu s tím někdo zkušenosti, nebo doporučí jinej?

Jazyková vsuvka:
kondensátor, realisovaný
Vůbec by mě nenapadlo, že ty S-varianty ještě někdo používá. Vídal jsem
to jako dítě jen v knížkách a časopisech, které musely být zažloutlé už
v době, kdy Husák ještě nevěděl, že nám bude viset ve třídách:-)

PH