Re: Tak mi přišel nanoVNA

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Květen 25 11:18:49 CEST 2024

Neporadím s konkrétním typem. Myslím že fungují dobře všechny varianty.
Jen chci upozornit na to abyste nekoupil klon. Kupujte jen od
oficiálního prodejce. Už i Číňani si mezi sebo dělají naschvály a SW
blokuje klony. Já na to dojel s mým NanoVNA který byl klon. Teď mám
LibreVNA a to je o hodně lepší mašinka, ale bohužel i cenově je jinde.

     Martin.