OT: DPD story

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Květen 24 14:39:18 CEST 2024

Všechno je to jen o lidech. Blbý je na tom, že vše může záviset na
jediném člověku. Před časem jsem si zde stěžoval, že mi pošta nedala
vůbec vědět o balíku. Paní na přepážce mi dala číslo na depo, abych si
prý mohl stěžovat. Jo, ale na tom čísle to stejně nikdo nebral.
Tak jsem odchytil přímo pošťáka, co ty balíky rozváží. A hned bylo jasno
- v době, kdy mi balík přišel, byl prostě nemocný. Tím se veškeré služby
zastavily. Prostě smůla.

Mrazík