OT: DPD story

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 24 14:02:11 CEST 2024

je to proste problem regiomalni pobocky, potazmo posledni mile.
u me DPD vzdy ok, v tom jejich hodinovem okne(kdo ho dava, ze jo) vzdy v
prvnich 10min dodano. a to beru casto. ridic stejnej nekolik roku. ale
vsechny dopravky se meni podle prave tech zamestnancu na konci retezce,
jak se povedou.
jedina POSTA, ty s vyhejbam. ale jsme s dorucovateli u nas v prdelakove
celkem kamaradi, tak neni problem. ale jelikoz ma posta "nedorucovani"
uz v popisu, tak proc to riskovat ? :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65