OT: DPD story

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 24 22:08:03 CEST 2024

Takže až onemocní autobusák, jdeme pěšky....
Právě že by to nemělo záviset na jednom člověku, selhal tady ten systém,
měli to ucpat někým dalším stejně tak jako ucpou toho nemocného řidiče
lokomotivy nebo autobusu...Na druhé straně u tohoto ústavu mě to
nepřekvapuje. Naopak by mě moc překvapilo, kdyby toho nemocného pošťáka
zamázli někým jiným. Ale asi nemají kým...