OT ? ohrev teple vody

Standa Palas stpalas na volny.cz
Čtvrtek Květen 23 15:45:20 CEST 2024

Dobrý den

To s panely jako s krytinou sice vypadá zajímavě (také jsem to zvažoval)
ale v letním období bývá problém s přehříváním prostoru pod panely. Když
máte panely na krytině, takl se samovolně ochlazují prouděním vzduchu v
mezeře mezi krytinou a panely. Když máte panely přímo ve střeše, tak se
nemají jak ochladit. Proto se panely jako krytina používají spíš na
jednoduchých přístřešcích na auto atd.. kde pod panely už nic není.

S.P.