OT ? ohrev teple vody

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 24 14:12:37 CEST 2024

nechci tady radit jakozto nesolarnik(zatim), ale s tim zimnim realnym
vykonem pro ohrev teple vody bych moc nepocital. nestaci ze je venku
videt = v zime 0,0 nic. a pokud jeste nejsou idealni podminky umisteni
panelu, ani pomer 10:1 nic neohreje.
uz jsem tu poptaval provoz svetla cca 200W celorocne ze solaru pokud je
alespon videt a pomer byl spis 20:1 a nemusi to ani stacit.
pisi hlavne proto, ze v tech vasich popsanych podminkach s tim ohrevem
na 99% pocitate.
t.