Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 22 15:37:03 CEST 2024

Co jsem četl zkušenosti jiných, tak je to různé.
Není elektroměr jako elektroměr.
Ale asi většina počítá výrobu jako spotřebu.
Takže spotřebujete 1kWh a tu zase natlačíte ven jako výrobu, na výsledné
faktuře zaplatíte spotřebu 2kWh.

Chování ala elektroměr s kolečkem bez zpětné brzdy má asi málokterý
elektronický elektroměr (pokud vůbec nějaký).
Není to zájmem distributora, a ten si definuje požadavky na
naprogramování daného elektroměru.

PL