Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pátek Květen 24 13:42:36 CEST 2024

je na to norma jak má elměr měřit. 10 period vyhodnocuje co to vlastně
je za odběr.  Pokud to výrobce ve spolupráci s dodavatelem sešolíchají
tak, že sinus to měří dobře, ale zbytek je ve váš neprospěch, nikomu se
nedovoláte.

Elektroměr tak může měřit proud na vrcholu sinusovky a prohlásit ho
úměrný napětí a zbytek vypočítat podle tohoto jakoby to byla odporová
zátěž. DOst dlouho se bavím matematickým modelem svého elektroměru a
zatím nejvíc realitě odpovídá asi toto.

Příklad který omílám dokola - zapnuté PC, elektroměr ukazuje zhruba
0,5kW, zapnu u něj odvlhčovač 300W, elektroměr bliká stále stejně...

U rodičů to spínané zdroje měří dobře.

Je to loterie jak to kdo má nastavené.