PRE proud solar

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 22 15:25:12 CEST 2024

Jak byste prodával přetoky bez 4Q elektroměru?
To nějak jde?

A pokud byste 4Q elektroměr měl, tak máte možnost jít na spot.

Zrovna pro Vás, který jste v oblasti bastlení a řízení na hodně vysokém
levelu, by muselo být obchodování na spotu ideální.

Ty nabídky odkupu za fixní cenu jsou vždy horší.
Jak jsem psal v jednom z minulých postů - zájmy obchodníka a zákazníka
jsou různé.
Proč by Vám fixně vyplácel víc, ještě s tím pohodlím, že můžete dodávat
kdykoli?

PL