PRE proud solar

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 22 04:59:46 CEST 2024

No já nevím, jestli je neodolatelná. Spot je, jak tu ukázal pan Menšík
určitě lepší. Vyžaduje ale inteligentní řízení, což by nebyl zase tak
velký problém. Ale mě šlo o to, zda někdo tento tarif má a má s ním
zkušenost i když neumožňuje spotový režim, protože elektroměr nedovoluje
průběžné měření. A zda v tom není nějaká kulišárna, která mě nenapadla.

Martin Záruba

Dne 21.5.2024 v 23:21 Petr Labaj napsal(a):
> O daném tarifu nevím nic.
>
> Pokud se však jedná o nějakou neodolatelnou nabídku, a je za tím PRE,
> tak bych byl velmi obezřetný.
> Já od nich nic nemám. Ale co jsem četl zkušenosti jiných, tak ani od
> nich nic mít nechci.
>
> PL

>>> 07/2023:  1487 Kč
>>> 08/2023:  1584 Kč