PRE proud solar

Martin Záruba swz na volny.cz
Středa Květen 22 16:21:48 CEST 2024

No já mám elektroměr, který umí ukazovat 4 tarify, z toho dva jsou stále
nulové a zbylé jsou nízký a vysoký tarif. A pak jeden údaj, kde je
záporné číslo, které se zcela výjimečně zvýší o desetinu. Nyní to udělá
třeba -0,5 za měsíc. Nikam se to nezapisuje a na faktuře to není. Co by
to mohlo být jiného, než suma přetoku?

Martin Záruba