Spojovani stringu FVE

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Květen 21 19:21:50 CEST 2024

No já se tady na tom s většinou neshodnu. Nicméně, pokud jsou to stejné
stringy na stejnou stranu, tak ok.
Pokud jsou na jiné strany, i za stínění tak tam proud téct může, ale
jenom mě se to u kolegy v grafech stává jen
v případě, že není energie kam dávat... Pokud odebíra vše co je na
střeše tak nikdy mezi panely proud neteče.
Pokud zůstavá na střeše tak tam mezi sekcemi na jednom mppt, které má
stringy na 3 různé strany SV, JV, JZ.
Tečou proudy, ale víc jak asi 2A jsem neviděl....
Nicméně pokud to napíšu, tak se tu do mě pustí, že je chyba v panelech
:-)... A já to nemám jak jednoduše
změřit, protože to není moje instalace, a na nejvíc problémové sekce dal
kolega diody a je klid :-)

Zdeněk Aster