Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Úterý Květen 21 18:49:46 CEST 2024

Jo, da se rozebrat a podivat se, co tam je. Ja tam mel triac na 20 nebo
25A pri deklarovanem proudu 50A. Reguloval jsem s tim hrnec na vareni
piva, cili asi 10A spinanych tak na 30% (pouzivam metodu neco jako
sima-delta vynechavani period, cili to je docela rychle PWM) a hralo se
to jako prase bez chladice.
Takze to funguje ale chce to uplatnit Cinsky PMPO koeficient 2-3 ;-)