Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 21 18:59:50 CEST 2024

Jo, to jo. Ale 8A zvládal, ani moc nehřál. A za těch cca 200Kč asi
nestojí za to se s tím dělat. Má docela pěkné svorky. Asi proto, že jsem
dodržel ten čínský koeficient, funguje dodnes.

Martin Záruba