PRE proud solar

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Květen 21 14:41:21 CEST 2024

Noo. Třeba já mám teď spotřebu cca 190 kWh/měsíc, protože někdy prostě
střídače nedají dost a zbytek jde ze sítě. To při ceně 3,5Kč je 665 Kč.
A zaplatím 50. Takže je to na 13.3 měsíců. Jenže do 30.9. jsou to 4
měsíce, takže předpoklad je, že mohu ušetřit  615 x 4 = 2460 Kč. Za
říjen až duben nedodám nic, takže zaplatím 7x50=350 Kč. I tak ušetřím
2110 Kč. A příští léto mohu vyrobit veškerou zimní spotřebu, což je cca
8 000 kWh. A tedy získat zpět, (pokud budu schopen tolik vyrobit) cca 28
000 Kč.

Je to tak nebo počítám blbě?

Martin Záruba