PRE proud solar

Menšík, David david na mensikovi.com
Úterý Květen 21 13:48:57 CEST 2024

"Výše přetoků za sledované období bude vždy zohledněna pouze do výše
celkové spotřeby v daném odběrném místě během sledovaného období
(od uzavření smlouvy do 30. 9. příslušného roku)."

Tady vidím drobný háček. Pro tento rok nepoužitelné, příští období možná
(pokud nezmění cenu / slevu za výkup).

David.