Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Květen 20 22:51:11 CEST 2024

hlavně mám pocit, že jde o to, že máš "beztlačítkové". Tedy deska je
kompaktní sklo a nemusíš řešit nějaké těsnění. Nevím jak u vás, ale u
nás je celkem běžný sport na desku něco rozlejt a šmudlat. Buď při
umejvání a nebo když se něco nepovede.

V minulosti existoval koncept, kdy bylo točítko na desce spojené s
mechanikou pomocí magnetů. Bylo to bezva, ale člověk při manipulaci ten
knoflík často někam urazil a pak ho hledal po celé kuchyni.