Re: Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 20 22:47:24 CEST 2024

Ano, to je jedna z těch výhod indukce.... je jich určitě víc ...
V každém případě chápu kuchaře profesionála, že plamen doma chce mít....
Nakonec já mám na pájení taky několik páječek. Od okapového kopyta přes
klasickou trafopájku, Welerku a konče TS 100.
SMD taky nedělám tím kopytem na okapy, i když při troše snahy by to taky
asi nějak šlo...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>