Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 20 22:25:35 CEST 2024

On Mon, 20 May 2024, Jan Kuba wrote:

> Mimochodem k té indukční plotýnce. Mám známého kuchaře a tvrdí, že to není
> na vážnou práci. Dá se s tím sžít, využít výhody, které to má , ale jsou i
> nevýhody, kdy prostě je třeba plamen a cit.

Polreicha se v jednom z jeho poradu ptali na cem vari v jeho restauracich.
Rikal ze maji indukci kvuli tomu ze v kuchyni je pak polovicni vedro.
A ze diky tomu nejspis kuchare vubec maji, ze lidi uz dneska nechteji
delat v mizernych pracovnich podminkach.