Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 20 08:54:40 CEST 2024

jeste pridam info z poslednich testu indukcnich dvouplotynekv dtestu.
tim, ze je tam vykonovej limit napajeni, nelze mit 2x 2kW, to kazdy
vyrobce resi ruzne a vetsinou problemove. takze ideal stara
jednoplotynka se vsema funkcema :-) u stare indukcni jednoplotynky co
mame doma je na stupen 1 a 2 PWM cca 2-4s max. pokud chce clovek
celo_4_desku a treba vareni podle teploty, je to uz high_finance_level.
ale vysledek jako 4 plotynky po 999kc. mozna idelani samostavba z dilu ?
objedktivne na te nasi vareni podle teploty nesedi. je cca +40°C mereno
v oleji k_clankem.
co koupit jako 4x_desku to opravdu nevim.
t.

> Mám podobnou zkušenost. A pokud jde o to trýznění střídače, máte pravdu.
> I můj střídač, který reaguje velmi rychle to zcela neustojí. Ani
> keramickou desku, která má on-off relátkem s pwm asi 20 sekund.
>
> Martin Záruba

>>> 2. Vaření pudinků a dalších hustých věcí = kontinuální chod, žádná

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice
410 02