Re: [OT] Regulace indukčního vařiče výškou mezery

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Květen 20 08:42:53 CEST 2024

Mám podobnou zkušenost. A pokud jde o to trýznění střídače, máte pravdu.
I můj střídač, který reaguje velmi rychle to zcela neustojí. Ani
keramickou desku, která má on-off relátkem s pwm asi 20 sekund.

Martin Záruba