Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Květen 17 21:43:41 CEST 2024

Právě že nestačí. Respektive je to berlička. Jemné doladění je právě
výhodnější dělat na odrazy. Na propustné charakteristice se rozdíly
mohou pohybovat v desetinách dB zatímco odrazy se mění o desítky dB.
Ty hračky z číny u spousty majitelů dospělých VNA způsbily "upadlou
spodní čelist" :-). Ony totiž skutečně fungují. A jejich výsledky se
překvapivě blízko podobají výsledkům z dospělých analyzátorů.
Pochopitelně je nemůžou nahradit u "dospělých" měřeních kde si hrajete
na desetinky dB v absolutních hodnotách. Ale i tak dokáží udělat
neuvěřitelně užitečnou práci.

     Martin.