Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Pátek Květen 17 21:23:52 CEST 2024

ono to nie je az take zrejme, kym sa na tom sam nepopalis :-)

Clovek si mysli, ze 10 MHz je nizka frekvencia (ano, je), ale aj tam sa
vies pekne odrbat. Lebo si myslis, ze mozes zanedbat. Uzkopasmove filtre
maju casto velmi nizku indukcnost v serii a 15 nH na centimeter vodica
na plosaku moze mat znacny efekt.

Ked chces vidiet co urobi 1 nH az 3 nH na 330 kHz tak sa pozri sem :-)

https://cernbox.cern.ch/s/iyXLaNAJO3AVBcQ

b.