Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Květen 17 08:49:57 CEST 2024

Ahoj,

Zoom nemám, všichni zákazníci používají Teams. Ještě bych nejspíš taky
někde vyhrabal Webex (ten mám nainstalovaný nějak historicky kvůli
čemusi co jsem už zapomněl, ale moc s ním neumím).
Napíšu mail na přímo, ať s tím neplevelíme tady.

Díky PavelK