Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Květen 17 08:10:18 CEST 2024

Jenom doplnění, já jsem na výstup mého normálu ještě zapojil krystalový
příčkový filtr. Hlavně kvůli postrannímu fázovému šumu, protože těch 10MHz
ještě násobím pro další aparátek.
Filtr je jednoduchý a při použití čínských levných krystalů i levný. Já
jsem vybíral z 30 kusů 10MHz šutrů. A s  6-ti krystalovým filtrem mám šířku
cca 400Hz.

Vycházel jsem z tohoto:
https://www.changpuak.ch/electronics/Quartz_Crystal_Filter_Designer_3.php

A pak dolaboroval s voobletem na stole.