Re: LC Pi filtr a jak na něj ?

balu balu na k-net.fr
Pátek Květen 17 07:49:35 CEST 2024

Ahoj,
ak je prvy filter spravne navrhnuty, tak funguje skalovanie s frekvenciou.
Z pohladu teorie je to celkom fascinujuce. Najprv sa navrhne tzv. low pass prototype pre dany polynom, co je normalizovany low pass pre frekvenciu 1 a impedanciu 1. Z toho sa potom skaluje na impedanciu a frekvenciu, na high pass, band pass etc.
ak mas cas, mozeme sa spojit cez zoom a navrhneme filter s pouzitim profesionalneho nastroja. Je to par klikov.
b.