Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 17 00:34:53 CEST 2024

Docela dobrý nápad, řekl bych. Pokud se to překryje dost, tak to podle
mě nemůže nefungovat.

Na nějakou provizorní trubku bych se vykašlal a klidně už za mokra na to
natáhl plášť a zlehka nafoukl.
Pokud se bojíte, aby se to při montáži nerozjíždělo, tak bych to při
mírném nafouknutí omotal jedním závitem izolepy.

U těch duší je hezké, že tlak tady působí v náš prospěch a tak se spoje
nemají tendenci odtrhnout.
Když jsem jednou píchnul, tak jsem provizorně opravil duši na kole
kouskem elektrikářské izolačky.
Že s tím snad dojedu domů.
Samozřejmě jsem na to zapomněl a jezdil s tím několik dalších let.

PL