Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 17 00:45:33 CEST 2024

Ještě jsem zapomněl napsat k tomu lepidlu.
Jako záplaty používám ustřiženou elipsu ze staré duše.
Dřív jsem to lepil lepidlem UHUpor, co mi zbyl z doby, kdy jsem lepil
letadla.
Ale je to pomalé.

Tak to dneska dělám sekunďákem. Mám lepidlo Univerzál, co prodává borec
na stánku
na každém veletrhu (je to bývalý učitel, a při předváděčkách je velice
výřečný).
Je to prakticky okamžitě a drží to jako ďas.
Tento sekunďák na vzduchu vydrží dlouho tekutý, ztuhne až naopak
odstraněním vzduchu
při zmáčknutí. Tak to by se na spojení té přestřižené duše možná docela
hodilo.

PL