Re: OT: Tlumení do pantů dveří

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Květen 16 22:31:15 CEST 2024

Když už je tu odbočka o duších, tak mám dotaz:

Co když vezmu novou duši, větší než potřebuju (12" místo 10"),
přestřihnu, bez sundání kola vložím na požadované místo a s přesahem
několik cm slepím lepidlem na záplatování duší?

Finální krok si představuju tak, že si vytisknu kousek "trubky",
navlíknu na duši, nasunu do ní slepené místo ještě za mokra a pak trochu
nafouknu, aby se zevnitř přitiskla k trubce. Za nějakou dobu vypustím a
rourku rozštípnu.

Je to úplná blbost bez šance na úspěch, nebo to stojí za vyzkoušení?

PH