Re: OT: trasování puku a hráčů

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Květen 16 17:54:51 CEST 2024

No já popisuji výzbroj ČSLA, nejsem Američan. A rakety ruské výroby z
60.- 80.let minulého století. Tedy protiletadlové rakety, bylo jich
několik typů, ale tenhle princip používaly snad všechny. Možná ty s
několika set kilometrovým dostřelem na Dobříši to měly jinak, nevím. Ale
stejně by s tím asi nic nesestřelili, to byly kapalinové obludy, které
než se naplnily, tak bylo po válce.

Mrazík