Re: OT: trasování puku a hráčů

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Květen 17 10:45:03 CEST 2024

Hledejte "Proximity fuse". Je toho hodně, kdysi jsem na YT našel video
cca 45min o vývoji a výrobě, ale nedaří se ho opět najít.
Bylo to tak utajované, že se směly používat jen na území spojenců a
na moři.

Náhodný výběr
https://www.youtube.com/watch?v=N0SgC78YFPc
https://www.youtube.com/watch?v=6-D592VR4RU