pcb pro "Gauss Speedway"

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Středa Květen 15 08:37:48 CEST 2024

zdravim,
v rámci rozšiřování portfolia magnetických hraček jsem si nechal vyrobit plošňáky pro https://jeffmcbride.net/gauss-speedway/
bylo to u jlcpcb, příšlo 5 jeden používám, jeden si nechám jako náhradní, zbývají tři kusy, pokud by měl někdo zájem.
zdarma po domluvě k vyzvednutí na cvut fel dejvice. preferenčně pro někoho kdo to využije pro prezentace pro děcka.
mohu přinést na tu pražskou listovici..

měl jsem to teď na makerfaire, fungovalo to ne zcela spolehlivě, ale nějak jo. autíčko jsem vyrobil jen z fólie s nalepenými magnety
https://www.unimagnet.cz/neodymovy-magnet-kotouc-2-mm-v-0-8-mm-do-120-c-sila-150-g_z632/
protože 3D tištěné to nějak nechtělo unést.

zkompilovat firmware v rust pro stm32 bylo pro mě docela peklo, mohu dodat binárku.
sneslo by to nějaká vylepšení, třeba přidání nějaké LED indikace provozu, ale já na to neměl čas.

v.