pcb pro "Gauss Speedway"

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Květen 15 09:49:18 CEST 2024

pokud by si s tím někdo chtěl hrát, tak jsem stvořil skript v perlu pro
generování různých cest (do eagle). Není to nic dokonalého, ale dá se to
donutit k fungování. A asi mám i několik hrstí různých plošňáků. Mám
vygeneované jak dvoufázová krokáče, tak třífázové synchronní motory.

Namátkou:

https://www.youtube.com/watch?v=0_Uk20xFKrY

https://www.youtube.com/shorts/oy0U_O--OAU

https://www.youtube.com/shorts/a5enrqeEYYA

https://www.youtube.com/shorts/xH1UsnArXeQ

---------- Původní e-mail ----------
Od: Vojtěch Petrucha <petrucha na volny.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 15. 5. 2024 8:41:36
Předmět: pcb pro "Gauss Speedway"
"
zdravim,

v rámci rozšiřování portfolia magnetických hraček jsem si nechal vyrobit
plošňáky pro https://jeffmcbride.net/gauss-speedway/

bylo to u jlcpcb, příšlo 5 jeden používám, jeden si nechám jako náhradní,
zbývají tři kusy, pokud by měl někdo zájem.

zdarma po domluvě k vyzvednutí na cvut fel dejvice. preferenčně pro někoho
kdo to využije pro prezentace pro děcka.

mohu přinést na tu pražskou listovici..

měl jsem to teď na makerfaire, fungovalo to ne zcela spolehlivě, ale nějak
jo. autíčko jsem vyrobil jen z fólie s nalepenými magnety

https://www.unimagnet.cz/neodymovy-magnet-kotouc-2-mm-v-0-8-mm-do-120-c-sila
-150-g_z632/

protože 3D tištěné to nějak nechtělo unést.

zkompilovat firmware v rust pro stm32 bylo pro mě docela peklo, mohu dodat
binárku.

sneslo by to nějaká vylepšení, třeba přidání nějaké LED indikace provozu,
ale já na to neměl čas.

v.