GSM repeater

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 13 18:21:52 CEST 2024

Ale má nějaký takový zesilovač smysl?
To bude umístěný někde na kopci jako převaděč? To asi těžko, že.

Pokud to bude přímo na domě, tak by snad líp vyšlo tam dát televizní
anténu, která bude
frekvenčně pokrývat i pásmo základního GSM (nic jiného tam asi nebude).
A dotáhnout to do nějakého telefonu s anténním konektorem, třeba i do
nějakého starého a velkého.
Provozovat to jako pevnou linku.
Pokud by nezbytně byl potřebný pohyb s telefonem, tak pak nějaké ručky DECT.

PL