GSM repeater

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pondělí Květen 13 17:53:15 CEST 2024

V určitých případech stojí za úvahu se podívat k výrobcům aut. Dnes je
taková hezká móda dávat do aut kaslík na telefon, který v sobě má cívku
(anténu) směrem k telefonu, pak kus koaxu na střechu auta a na střeše
druhou anténu směrem k operátorovi. Případně je k tomu i bezdrátové
nabíjení.
Třeba by to mohlo splnit požadavky - koax se dá jinej, aby to dosáhlo na
střechu a je to. Rozhodně to bude méně nelegální.