Re: osciloskop - a co si ho cvičně vyvinout?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 13 13:40:50 CEST 2024

Tak osciloskop na AVRku už jsem zkoušel dávno, pak jsem dělal osc. pro
LPC11U68 ve zdroji, obojíi v mezích možností chodilo s barevným
displejem 240x320 ...

Ale ty moje, ani tyhle, nemaj žádný stovky MS/s, nebo jsem si tam nevšim
ničeho, co by je dostalo v reálním čase do PC.

Líbí se mi ten koment na MCU "tak to udělej a já si to rád osadím"
:-)

Mě by se líbilo něco, co má v sobě třeba
https://cz.mouser.com/datasheet/2/609/hmcad1511-468305.pdf
nebo
https://www.ti.com/lit/ds/symlink/adc08d502.pdf?ts=1715599525329
a za tím USB3, nebo PCIE

K tomu druhýmu by se dal asi i bez FPGA připojit
https://ftdichip.com/wp-content/uploads/2020/07/DS_FT600Q-FT601Q-IC-Datasheet.pdf
akorát má blbě udělanej management pomocných kanálů, tak ještě jedno
AVRko a obyčejnej FT232:-)
Obojí by se mohlo líbit tomu týpkovi z MCU, co se mu nelíbilo BGA:-)

Jiná zajímavá možnost by byla:
https://www.ti.com/tool/TMDSSK3358
Tam je AM3358 a ten má navíc jedno minijádro, který se chová jako obyč
MCU a na část GPIO se dostane přímo svejma stovkama MHz a data umí
tlačit do dvou GbE. Výhoda pro mě by byla, že jsem s ním už nějakou dobu
dělal.

PH