osciloskop

Ales Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Květen 7 19:21:38 CEST 2024

Dobrý den,

Já jsem měl Hantek 6022BE, a ten soft byl opravdu tragický. Použil jsem to
párkrát, a zbavil jsem se toho. Navíc to ovládání myší na monitoru mi vůbec
nesedělo.
Nedávno jsem koupil FNIRSI-1013D. Je to "100Mhz" 7" tablet, rozumně to
chodí tak do 80, spíš 60MHz, ale když se potřebuju rychle podívat, co se v
obvodu děje, tak je to použitelné. Ovládání oproti tomu Hanteku je nebe a
dudy. Na tu klikací obrazovku si člověk rychle zvykne, a vůbec nevadí, že
tam nejsou "kroutítka".
Navíc do toho píšou OpenSource firmware, takže to dokáže zobrazovat daleko
lépe, než s původním FW
https://www.eevblog.com/forum/testgear/fnirsi-1013d-100mhz-tablet-oscilloscope/2025/

S pozdravem,
--