osciloskop

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Květen 7 20:29:14 CEST 2024

Zdravím,

jen takový kacířský dotaz. Není lepší si prostě koupit normální pořádný
osciloskop ?
Třeba ten HP54645D není na EBay vůbec drahý, krom dvou analogových
kanálů má i 16 kanálů logického analyzátoru, chodí to spolehlivě do 200
MHz (i když je oficiálně udáváno 100 MHz) a je to děsný "držák".
Já mám 54645A (tedy bez logického analyzátoru) už přes 25 let a pořád
funguje jako za mlada.

Zdraví PavelK