Re: 3-fázový dotaz

Jakub Václavík hw na matl-bula.cz
Pátek Květen 10 13:32:35 CEST 2024

Ale ta centrální kompenzace do toho bude práve kecat z principu, tj. je
potřeba řešit její řízení při povelování na Q regulaci od PDS. Jaké jsou
tam měniče ?
Řešením jak se vyhnout potřebě Q regulace je, udělat to tak, že při
povelu na Q regulaci to sjede výkonově na přetok = max 20% Pinst, kdy
podle PPDS není
potřeba dělat Q regulaci.