Re: 3-fázový dotaz

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 10 12:54:55 CEST 2024

Děkuji za odpověď.

Ano, určitě by bylo nejlepší a nejpřesnější použít na to příslušné
specializované nářadí. Ale tím nedisponuji.

Asi jsem to měl napsat už do úvodního mailu - já na to tom nejsem nijak
hmotně zainteresován.
Není to moje instalace.
Zajímá mě to čistě z "vědeckého" hlediska, jestli lze z průběhu jedné
fáze proti zemi odvodit chování celé trojice fází.
Tyhle složitější vztahy ve 3-fázové síti jsou pro mě tak trochu magie. A
jakou každého kouzla bych i tady tomu rád porozuměl.
Vždy si říká, že jestli tohle všechno měl Tesla v hlavě, tak to byl fakt
borec.

Ten měnič je součástí instalace ve velké fabrice. Předávací a tedy
měřené místo bude asi jen na rozhraní fabriky.
Takových měničů je tam po areálu víc.
Jestli tomu správně rozumím, tak oni se snaží průser eliminovat tím, že
to kompenzují na rozhraní fabriky stávajícím řiditelným kompenzátorem.
Ale majitel(ka) té fabriky se šíleně dohaduje s majitel(kou) firmy, co
to tam instalovala, až chlupy lítají a krev stříká.
Opět to potvrzuje moje přesvědčení, že pokud je ve vedení velké firmy
nebo země (premiérka, ministryně obrany) ženská, je daná firma/země
mnohem nebezpečnější než když je tam chlap.

Díky.
PL