Re: 3-fázový dotaz

Jakub Václavík hw na matl-bula.cz
Pátek Květen 10 07:31:20 CEST 2024

Dobre ráno,
uplně nejlepší je půjčit si od někoho síťový analyzátor a změřit si to,
já mám CA8332. Nevím jak je výrobna koncipována, ale
u vnořené výrobny máte povinnost vykazovat svorkovou výrobu, čili pokud
je ten měnič samostatně někde meřen, tak te elektroměr jistě
umí zobrazit P i Q. V místě přetoku do DS se na elektroměru distributora
dá najít výroba P+, P-, Q+, Q-, čili je varianta opsat, nechat jet s
účiníkem 0,8 a za nějakou dobu odečíst a vypočítat. No a ta poslední
možnost je změřit to tím co máte, a pro orientaci jestli to něco dělá to
bude úplně stačit.