Re: OT:První faktura od ČEZ s FVE

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Květen 10 08:55:23 CEST 2024

dekuji vsem za informace, zadne prekvapeni.
a s tim pocitanim navratnosti a jeho slozitosti ?
pokud vezmu barak, kde se elektrikou topi je to uplny nesmysl.
pokud zapocitam do navratnosti dotaci 200kkc, posune se na +20let.
a pokud vratime ceny zvednute jen a jen politickym rozhodnutim na min.
2x mene, neni potreba nic pocitat.(ze si nemec vypnul jaderky a na
natahnul si od kamose z ruska trubky na plyn, s umyslem nas opet
podojit, se nasi energetiky opravdu netyka.)
my, cr elektriku z plynu opravdu skoro nevyrabime.
i tak si klimatizaci fungujici v lete zadarmo umim predstavit, ale to
neni dotovana instalace za 400kkc ale za 50kc svojich.
kdo nema spotrebu v lete je mu FVE jen pro radost :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice