Re: OT:První faktura od ČEZ s FVE

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Květen 10 01:48:40 CEST 2024

Ono to s tím počítáním návratnosti je možná trochu složitější.

Kontrolní otázky:
- jakou má návratnost Vaše pojistka na barák?
- jakou návratnost má Váš hasičák?
- jaká bude cena elektřiny v květnu roku 2027 a jaké budou distribuční
poplatky?
- jakým autem budete jezdit v roce 2035?
- jaká je návratnost jakýchkoli Vašich hobby (pokud je FVE Vaše hobby,
jako je to třeba u mě)?

Pokud se bojíte, že baterku za její životnost dostatečně neojedete, tak
začněte trochu optimalizovat ten prodej na spotu.
Ráno a a zejména večer jsou výkupní ceny o dost vyšší, na rozdíl od
poledne, kdy jsou nízké nebo dokonce záporné.

PL