osciloskop

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Květen 9 08:05:02 CEST 2024

[preposielam]

Ahoj,

dakujem velmi pekne za objasnenie Vasich chyb. Jedna bola v leveli technickej realizacie a druha na urovni logickej funkcie obvodu. Myslim, ze z obidvoch som sa poucil. Aj ked navrh plosnych spojov by som mal mat v malicku, predsa len opakovanie je matka mudrosti. Este raz velmi pekne dakujem.
A.

konkrétně šlo o dvě chyby.
Jedna byla dost klasická - napájení. ...
Druhá moje chyba byla ve fázovém komparátoru. Moje řešení je totiž jiné,
než používá kolega Valuch. Zatímco on používá jako fázový komparátor
vyvážený směšovač a napětí na něm měří A/D převodníkem, já používám
fázový komparátor z 74HC4046 a měřím šířku pulsu na tom fázovém
komparátoru pomocí PIO stavových automatů v Pi Pico. ...
No a teď už to běhá krásně a celé to čeká na další chyby, které určitě
udělám, až budu navrhovat zdroj, plošný spoj atd. atd.
Zdraví PavelK