osciloskop

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Květen 7 23:48:09 CEST 2024

Ale tak jistě, přístroj do kufru technika či opraváře je něco jiného.
Pro techniky u mně ve firmě jsme také koupili přenosné UTP/STP měřáky od
Fluke a přenosné OTDR od Anritsu nebo od koho vlastně. To ovšem řečeno
nebylo.
Já uvažoval ze svého pohledu, kdy naopak nikam nic nevozím, nic
neopravuju a vše co používám, jsou laboratorní přístroje umístěné
natrvalo v dílně.
Proto preferuji ty mašinky vyráběné v minulém století, které byly dělané
tak, aby vydržely a člověk to koupil jednou za život. A ono se vážně dá
říct, že co vyrobil třeba HP někdy v roce 1997 a fungovalo to někde 25+
let, tak to s největší pravděpodobností bude fungovat dalších 30 let,
když to člověk koupí z druhé ruky.
On by i ten můj Tektronix 1241 fungoval, kdybych si našel čas mu opravit
napájecí zdroj ve kterém nejspíš vystárly kondensátory a něco tam pak
odešlo...

Zdraví PavelK